- Galerie svatebGalerie svateb
- Jak na toJak na to
- LokaceLokace
- ReferenceReference
- Poptávkový formulářPoptávkový formulář
- Další typy akcíDalší typy akcí
- KontaktKontakt
Svatby
To pravé místo pro vaši svatbu snů už čeká! Vyberte si k oslavě svého dne D jednu z našich jedinečných historických lokalit. O celou událost se postaráme do nejmenšího detailu od návrhu až po samotné provedení. Váš vysněný životní okamžik proměníme ve skutečný zážitek.
Jak bude vypadat průběh vaší svatby
Prohlédněte si nabídku míst a služeb.
Vyberte si svou vysněnou lokalitu z naší nabídky a dejte nám vědět vyplněním poptávkového formuláře. Vaši poptávku zpracujeme a náš tým vás bude kontaktovat během 1–2 pracovních dnů.
Domluvíme si osobní setkání a prohlídku místa.
Přidělíme vám event manažera, který si vámi projde vybrané místo a pomůže vám při plánování akce se všemi detaily. Od vás budeme potřebovat závazné potvrzení objednávky a zaplacení zálohové faktury.
Užijete si nezapomenutelný zážitek.
Během vašeho velkého dne budete mít k dispozici tým lidí v čele s vašim even manažerem, který se postará o hladký průběh celého dne.
Váš názor je pro nás důležitý.
Budeme rádi, když se s námi po skončení akce podělíte o své dojmy a pocity, abychom se díky vaší zpětné vazbě mohli neustále posouvat vpřed.
Reference
Dobrý den. Ráda bych Vám tímto poděkovala za skvělou organizaci našeho obřadu, který byl teď v sobotu 15. 7. 2023. Všechno se Vám povedlo, máte velmi příjemné vystupování, což se shodla i naše rodina. V tom obleku Vám to náramně slušelo, a hlavně moc děkuji za skvělou organizaci a pomoc ještě před uskutečněním svatby (korespondence, schůzky na jaře apod). Jste úžasný člověk a věřím, že hrad je v dobrých rukou <3 Hezký den, Vejdělkovi
What a wonderful and unforgettable wedding day we had. It is a truly beautiful memory, more than we could possibly dream of, and we will treasure it for the rest of our lives. We were fortunate to be able to live our big day at Lobkowicz Palace, to have vendors that were kind and professional and, that with your help, they needed no more from us on the day. Thank you for all of it.
What comes to my mind when you say wedding at Lobkowicz palace? Luxury, class, style, endless elegance. But also professionalism, reliability and top service. For my clients is absolutelly important to have venue which is not just beautiful, but where we can also rely on everyone and everything, where we know that we get the best professional service and we can just enjoy the day.
The amazing location in the heart of Prague could not be better, as well as the view form the balcony. Tasty food, great wine, this all makes together perfect day. Being there is feeling like at home, where everyone knows you and do not just what is required, but also beyond. I never hesitate to recommend my clinets Lobkowicz palace, cause I know it is always worth.
Lobkowiczký palác je skvělou volbou pro uspořádání svatby. Pokud zvažujete svatbu v Praze, kam jinam jít, než přímo do areálu Pražského hradu. Zároveň poskytuje soukromí a ten nejlepší výhled na Prahu. Díky rozsáhlým prostorám nabízí plno možností na různé scénáře a druhy setupů. Celkový luxus podtrhuje jejich catering, ale hlavně personál. Na akcích roky potkávám stále stejné tváře a díky tomu se cítím jako doma. Vždy se upřímně těším na každou naši další spolupráci.
Chcete u nás uspořádat svatbu?
Vyplňte prosím tento formulář a my se vám ozveme.
Co dalšího můžete uspořádat v našich prostorách
Soukromé akce
Narozeniny, výročí, galavečeře, koncerty – ať už pořádáte jakoukoliv událost, u nás pro ni najdete vhodné místo.
Firemní akce
Prostory ideální pro konference, kongresy a podobné akce. Kapacita až 300 osob.
Kulturní a sportovní akce
Jedinečná atmosféra každého z našich objektů a na druhé straně jejich velká všestrannost z nich dělají ideální prostředí pro jakoukoliv událost.
Filmování a fotografování
Potřebujete kulisy pro svůj celovečerní film, dokument, televizní pořad, reklamu nebo hudební či umělecké video?
Potřebujete poradit?
V případě dotazů nás prosím kontaktujte.
Pavel Hýsek
Sales & Events Director