Asistent manažera návštěvnických služeb v Lobkowiczkém paláci.

Přidejte se k nám a staňte se součástí dynamického týmu v Lobkowiczkém paláci, kde využijete své organizační a analytické schopnosti a přispějete k vytvoření nezapomenutelných zážitků pro návštěvníky z celého světa!

Co vás čeká:

· administrativní podpora pro zajištění chodu muzea a obchodu,

· zodpovědnost za správné zadávání prodaného zboží a plateb do systému Helios,

· zodpovědnost za správnou evidenci prodaných vstupenek a voucherů v systému Helios,

· tvorba a pravidelná aktualizace měsíčních přehledových tabulek,

· pomoc s plněním dalších zadaných administrativních úkolů,

· zástup za vedoucího prodejny.

Co od Vás potřebujeme: 

· smysl pro detail, pečlivost, vášeň pro práci s daty,

· schopnost samostatné práce a proaktivního jednání,

· komunikativní znalost AJ slovem i písmem,

· schopnost samostatně řešit problémy a zadané úkoly,

· schopnost zvládat stres a efektivně pracovat pod tlakem,

· znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, sdílené dokumenty a tabulky).

· znalost systému Helios velkou výhodou.

Co Vám za to můžeme nabídnout: 

· 5 týdnů dovolené,

· stravenkový paušál,

· příspěvek na penzijní připojištění (po odpracovaném roce),

· příspěvek na Multisport kartu,

· příležitost aktivně používat cizí jazyky při komunikaci s návštěvníky,

· volné vstupy do Lobkowiczkých objektů pro Vás a Vaše příbuzné (Lobkowiczký palác, hrad Střekov, zámek Nelahozeves),

· 50% sleva v muzejních obchodech v Lobkowiczkém paláci a v Nelahozevsi,

· roční bonus při splnění cílů.

Staňte se součástí týmu House of Lobkowicz a dejte práci vyšší smysl. I do práce se dá chodit s úsměvem. Posílejte CV na email ljuba.lakosilova@lobkowicz.cz.

Nástup možný ihned.

Sdílet